Willy: Tο πρώην βαρελόσκυλο που σώθηκε και ψάχνει σπίτι




Γεια σας άνθρωποι. Με ονόμασαν Willy και θα σας πω σύντομα την ιστορία μου. Εγώ που λετε ήμουν πρώην βαρελόσκυλο, όχι από πεποιθηση, αλλά από άγνοια, βεβαια καμιά φορά αυτά τα δυο δεν εχουν και πολύ σημασία γιατί εγω τελικά υπέφερα. Με είδε όμως η Κατερίνα μια μέρα του Αυγούστου, ήρθε και με τάισε και διαπίστωσε πως για αλυσοδεμένο ήμουν πολύ "καλόχαρο σκυλάκι". Μου ψυθίρισε στο αυτί πως θα με πάρει από κει και έφυγε. Την είδα να μιλάει με τη γιαγιά που μου έφερνε λόγο φαί στο βαρέλι, και να δίνουν τα χέρια. 

Από τότε πέρασαν δυο μήνες και δεν την ξαναείδα. Εκεί που απογοητευόμουν και άρχιζαν και τα κρύα και οι βροχές, και ξέρετε τι κρύο κάνει στο βαρέλι; ερχεται ένα αμάξι και με παιρνει. Τα χασα, που με πάτε λεω; ταξιδευα ώρες και δεν καταλάβαινα και πολλά, μετά το αμάξι σταμάτησε και με πήρε μια κοπέλα η οποια έλεγε συνέχεια πόσο όμορφος και γλυκός και μελένιος είμαι. Μετά μπήκα και σε πλοιο, αμέ. Από βαρελόσκυλο έκανα και κρουαζιέρα, άμέ. Το πλοιο με έφερε στην Κρήτη που ζει η Κατερίνα. Τα χα χαμένα. 


Με πήγε στο γιατρό με εμβολίασε, με αποπαρασιτωσε, με εκανε και μπάνιο (φοβηθηκα λιγο να σας πω), και ειπε πως θα μου βρει οικογένεια. Τι λέτε έχω ελπίδες; Όλοι λένε πως είμαι όμορφος και καλός. Θέλω βεβαια χρόνο γιατί δεν ξερω βασικά πράματα. Στο βαρέλι βλέπεις δεν εχεις προσβαση στη γνώση. Βελτιωνομαι όμως. Μου αρεσει να ταξιδευω με το αμάξι, δεν ζαλίζομαι καθόλου. Ειμαι λίγο επιφυλακτικός με τους ανθρώπους, αλλά αμα ξεφοβηθώ μ αρεσουν πολύ τα χάδια, παρα πολυ ωραία είναι. Φοβάμαι όμως τα μεγαλόσωμα σκυλιά. Κάποτε μου είχαν επιτεθει είπαν, γι αυτό. Τωρα έχω εναν τετράποδο συγκατοικο την Ισμήνη, η οποια ανέλαβε να μου μάθει πως είναι να συνυπάρχεις με άλλους και να παίζεις. Έχει πλάκα, δεν τα ξερα αυτά. 

Χρειάζομαι όμως εναν άνθρωπο να μου μάθει και άλλα πράγματα. Θα με βοηθησετε να τον βρω; Θα πάω παντού αρκεί να με αγαπήσουν, να πιστεψουν σ εμενα όπως πίστεψε και η Κατερίνα. Είμαι λένε ημίαιμο κυνηγόσκυλο, 18 κιλά, εμβολιασμένο και αποπαρασιτωμένο. Θα στειρωθω σύντομα κιολας. Αν και κυνηγόσκυλο δεν πρόκειται να κυνηγησω, άλλωστε είμαι λίγο φοβιτσιάρης για κυνηγι, οπότε κυνηγοι μην πάρετε τηλ η Κατερίνα δεν θα με δώσει. 

Αν θέλετε να μάθετε για μενα τηλεφωνείστε στο 6946492400 (χωρίς απόκρυψη) ή στο Φβ. Θα με δώσουν με συμβόλαιο υιοθεσίας και τσιπάκι. Τι λέτε θα μου δώσετε την ευκαιρία μου;

ΖΩΦΟΡΟΣ - Αρ Πρωτ.221/09

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld