Η ιστορία του Nando...

Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αρχίσω να γράφω αυτή την ανάρτηση αλλά όλο τα αναβάλλω...Ίσως γιατί μου είναι ακόμη δύσκολο να μιλάω για εκείνον...τον μικρό μου φίλο!


Δυο χρόνια πέρασαν από τη μέρα που " έφυγε". Χάθηκε, ένα υπέροχο ξημέρωμα στις 8 Νοέμβρη ημέρα του Αρχάγγελου, που γιορτάζει ο γιός μου. Του Αρχάγγελου που μεταφέρει τις ψυχές.

Ζήσαμε μαζί 13 συγκλονιστικά χρόνια. Όταν τον πρωτοσυνάντησα ήταν ένα μικρό κουτάβι, το πιο όμορφο που είχα δει ποτέ μου. Σοβαρούλης και τόσο θλιμμένος...







Δεν άργησα να καταλάβω ότι το θλιμμένο βλέμμα ήταν "μούσι". Κάλυψη...

Ζούσαμε μαζί σε ένα διαμέρισμα μέσα στην πόλη και ήμασταν όλη την ημέρα μαζί, γιατί μπορούσα να τον παίρνω και στην δουλειά μου!! Τι τυχεροί που ήμασταν κι οι δύο.

Δεν αποχωριζόμασταν ποτέ.










Περάσαμε απίστευτα χρόνια. Εκδρομές, ταξίδια, η ζωή μας ήταν μια μεγάλη περιπέτεια. Δεν υπήρχε περίπτωση να είμαι κάπου εγώ χωρίς εκείνον, αυτοκόλλητοι



Ήταν το μωρό μου, ένα μικρό κουταβάκι το τελευταίο και πιο αδύναμο της γέννας που έζησε χάρη στην επιμονή του ανθρώπου που είχε τη μαμά του.

Γεννήθηκε με μια δυσπλασία στον ουρανίσκο ο οποίος είχε μια μεγάλη τρύπα. 

Επικοινωνούσε λοιπόν η μύτη με το στόμα με αποτέλεσμα ότι έτρωγε να βγαίνει από τη μύτη.Ο ιδιοκτήτης της μαμάς το κατάλαβε γρήγορα και τον τάιζε ο ίδιος με σύριγγα γιατί  στη φύση αυτά τα ζώα δεν επιβιώνουν....

Έτσι ο μικρούλης επιβίωσε και μέσω ενός φίλου που ήξερε ότι είχα χάσει τη Σπίθα, έφτασε στα χέρια μου...Αυτή η ιδιαιτερότητα του είχε στην αρχή μεγάλη πλάκα, γιατί τα μακαρόνια έβγαιναν από τη μύτη του και μας έκανε να γελάμε. Έχει τύχει να βγει από τη μύτη του μπιζέλι, γεγονός που του χάρισε και το υποκοριστικό...ο "Μπιζέλης", που ήταν μόνο ένα από τα δεκάδες που είχε όπως, παντοφλόφατσα, ζουλάπης, Χίτλερ...

Αργότερα κάναμε εγχείρηση και το θέμα της τρύπας στον ουρανίσκο,  έληξε γιατί του δημιουργούσε πολλά προβλήματα!


Περάσαμε υπέροχα οι δύό μας. Τον αγαπούσα σαν παιδί μου.


Είναι αλήθεια αυτό. Δεν είχα παιδιά τότε και δεν ήξερα πως αγαπάει ένας γονιός, μα πίστευα ότι τον αγαπούσα σαν παιδί μου. Η μαμά μου θύμωνε πολύ όταν το έλεγα αυτό μα εγώ, το ένιωθα ειλικρινά...


Τώρα που έγινα μαμά και ξέρω πως είναι να έχεις παιδί, ξέρω πως η αγάπη μου προς τον σκυλάκο μου ήταν διαφορετική. Ακόμη και τώρα με ρωτούν, "τον αγαπούσες το ίδιο;" η  απάντηση είναι "ναι". Τον αγαπούσα το ίδιο, όχι ίσα με τα παιδιά μου, μα σίγουρα το ίδιο...

 
Για χρόνια πολλά ήμασταν ο ένας ο κόσμος του άλλου... Ένιωθα πότε δεν ήταν καλά, ποτέ πονούσε ποτέ χαιρόταν...απλά το ένιωθα όπως ένιωθε κι εκείνος εμένα! Ένα υπέροχο πλάσμα. Στην αρχή ήταν το μωρό μου μετά έγινε φίλος μου και στο τέλος σύντροφος...ανθρωπάκος.

Με κοίταζε κι ένιωθα πραγματικά το ένιωθα πως δεν θ' αγαπηθώ πιο πολύ....




Η ζωή άλλαξε κι έγινε περίπλοκη και μπήκαν στη ζωή μας τα παιδιά.



Η μητρότητα με άλλαξε, ιδιαίτερα στην αρχή! Προσκολλήθηκα στο γιο μου.
Ξαφνικά με έχασε, ξαφνικά ερχόταν δεύτερος και ζήλευε σαν τρελός. Όμως, η πρώτη λέξη του γιου μου ήταν το όνομα του....

 
Οι στιγμές που ήμασταν μόνοι οι δύό μας λιγόστεψαν κι εκείνος υπομονετικά έμαθε να περιμένει...τη σειρά του! 
 
Αποδέχτηκε τη σειρά του στη αγάπη μου...πόσο επίπονο πρέπει να ήταν για εκείνον...

 
Δεν αγάπησα ποτέ άλλο ζωντανό όσο αγάπησα το Νάντο μου!

Θυμάμαι μαζί του μια ολόκληρη ζωή. Γέλια, χαρές, κλάματα, σε όλα μέσα. Στο γάμο μου, στις γεννήσεις των παιδιών μου, στην εξέλιξη της ζωής, ήταν πάντα αναπόσπαστο μέλος.



Μου δίδαξε τη μητρότητα, την φροντίδα, την ευθύνη. Με βοήθησε να ωριμάσω και σε αντάλλαγμα μου χάρισε την αγάπη του, μου έδωσε την παρέα του...δεν με άφησε ποτέ μόνη...



Κάποια φορά χρειάστηκε να τον αφήσω για μια βραδιά σε ένα φίλο σε μια κατασκήνωση, γιατί εγώ θα ανέβαινα στον Όλυμπο.Θυμάμαι πως όταν ανέβηκα στο Μύτικα έγραψα μια αφιέρωση στο βιβλίο που είναι δεμένο στο βράχο...."Και ο Νάντο ήταν εδώ, μαζί μου!" 

Όταν γύρισα στην κατασκήνωση το επόμενο απόγευμα, μου είπαν ότι έφυγε τρέχοντας για να με βρει κι είχε γυρίσει κατάκοπος κι απογοητευμένος το πρωί... Η στιγμή της επανασύνδεσης ήταν συγκινητική....χοροπηδούσε σαν τρελός και η ουρά του είχε ξεβιδωθεί!!
Μιαν άλλη φορά θυμάμαι κοιμόμουν με τη σόμπα αναμμένη γιατί κρύωνα και μέσα στον ύπνο μου άκουσα το γάβγισμα του. Επίμονο, ασταμάτητο μέσα στο αυτί μου.Ανέβαινε επάνω μου, μου τραβούσε τα σκεπάσματα...ξύπνησα σαν από λήθαργο για να διαπιστώσω ότι όλο το σπίτι ήταν γεμάτο με μαύρο καπνό γιατί είχε διαρροή η σόμπα κι είχε πάρει φωτιά....

Από την πυροσβεστική  μου είπαν πως αν δεν ήταν ο σκύλος μου, δεν θα ξυπνούσα, λόγω του καπνού. Μου έσωσε τη ζωή...Το αγόρι μου...το μικρό μου πλάσμα!

Ένα άλλο απίθανο βράδυ τον άφησα στο σπίτι και βγήκαμε με τον Πανταζή και τους φίλους μας.Πήγαμε σε ένα παραλιακό μπαρ. Ήταν χειμώνας. Κόσμος έμπαινε κι έβγαινε και ξαφνικά στα πόδια μου ήρθε εκείνος κι ήταν τόσο ευτυχισμένος που μας βρήκε....

Ακόμη αναρωτιέμαι: Πως το έσκασε από το σπίτι; Πως άνοιξε η πόρτα; Από που βγήκε; Πως μας βρήκε;....Δεν κατάλαβα ποτέ...απλά ξέρω πως είχε τεράστια συναισθηματική νοημοσύνη όπως λέει κι η αγαπημένη μου φίλη η Νεκταρία....



Τα χρόνια πέρασαν και δεν ήμασταν πια παιδιά, εγώ μεγάλωσα κι ο γλυκούλης μου γέρασε...Πόσο άδικο ήταν αυτό... Αρρώστησε κι έβλεπα την κατάπτωση, αδυνάτησε πολύ, άσπρισε, περπατούσε κι έπεφτε, δεν άκουγε πλέον τόσο καλά, εκείνη η σπιρτάδα έσβηνε.






Την Άνοιξη του 2009, έπαθε ένα ατύχημα και μου είπαν θα πεθάνει πρέπει να κάνει εγχείρηση αλλά και πάλι είναι παππούς κι έχει ελάχιστες ελπίδες να επιβιώσει στην αναισθησία και την επέμβαση.


Έπρεπε να πάρω μια απόφαση...καθόλου δύσκολο. Τον αγαπούσα και θα πάλευα μαζί του. Δεν θα τον εγκατέλειπα. 


Συμφώνησα για την επέμβαση... Ίσως οι άνθρωποι που δεν έτυχε να έχουν ζωάκι με παρεξηγήσουν...μα τι να γίνει...Δεν μπορούσα να εγκαταλείψω το φίλο μου, το σύντροφο μου. Κι εκείνος άλλωστε το ίδιο θα έκανε για εμένα!

Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που είδα εκεί. Στην Πανεπιστημιακή κτηνιατρική κλινική  της Θεσσαλονίκης. Δεν έχω τίποτε άσχημο να θυμηθώ. Μόνο φροντίδα. 


Θυμάμαι που ήμουν από έξω και περίμενα την ενημέρωση, θυμάμαι τους γιατρούς, να έρχονται και να μιλούν με τους ιδιοκτήτες των ζώων που περίμεναν από έξω...Σουρεαλιστικό!


Αν δεν ήξερε κάποιος θα πίστευε πως πρόκειται για ανθρώπους. Μα ήταν τα ζώα μας....

Πήγαινα στην κλινική δύο φορές την ημέρα για 10 ημέρες. Ήμουν η μόνη, που στεκόμουν από έξω πάντα στην ώρα μου. Περίμενα υπομονετικά κάθε φορά στις ώρες των επισκεπτηρίων για να τον δω....


Θυμάμαι την ημέρα της επέμβασης με πήραν τηλέφωνο το βράδυ.Μου είπαν ο σκύλος πεθαίνει, να του κάνουμε μετάγγιση αίματος; Είπα "ναι , έρχομαι"... 


Μένω στην άλλη άκρη της πόλης έκανα μια ώρα να φτάσω. Θυμάμαι μπήκα μέσα και τον είδα...Ετοιμοθάνατο.Χυμένο πάνω σε ένα χειρουργικό τραπέζι...Σωληνάκια παντού κι αίματα και γάζες.Το βλέμμα του κενό, άδειο... Τα δάκρυα έφευγαν από μόνα τους και  βάζοντας το στόμα μου στο αυτί του ψιθύρισα το όνομα του...δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που έγινε....ακούστηκε ένα τακ τακ τακ...πάνω στο τραπέζι κι οι δύο γιατροί της βάρδιας κοιτάχτηκαν ξαφνιασμένοι...


Κάθε άνθρωπος που έχει αγαπήσει ένα σκύλο κι έχει αγαπηθεί από αυτόν ξέρει τι σημαίνει αυτό το τακ τακ τακ....της ουράς του συντρόφου του!! 


Ειναι το: "Ήρθες!! σε περίμενα. Μπορώ να σε περιμένω μια ζωή"!


Μέσα στον πόνο του, μέσα στην αγωνίας του, κούνησε την ουρά του κι ύστερα έβαλε όση δύναμη του είχε απομείνει και ανασηκώθηκε, με κόπο....


Είχε παραιτηθεί γιατί νόμιζε ότι τον εγκατέλειψα....ότι τον άφησα...κι εκείνος ζούσε μόνο για εμένα. Από τότε οι γιατροί τον φώναζαν "Λάζαρο" και μας είχαν μάθει πια. 


Χτυπούσα το κουδούνι, μου τον έφερναν στην  πόρτα και πηγαίναμε βόλτα σιγά σιγά.Του μιλούσα για όλα αυτά που αγαπούσε να κάνει, ότι θα τα κάναμε πάλι μαζί, ύστερα πηγαίναμε πάλι πίσω κούτσα κούτσα και στο τέλος τον έπαιρνα αγκαλιά γιατί δεν άντεχε άλλο. 

Οι γιατροί  στην κλινική μου ζητούσαν να τον ταΐσω γιατί δεν έτρωγε τίποτε από κανέναν και του έδινα με το ζόρι λίγη αλεσμένη τροφή την οποία έτρωγε για να μου κάνει το χατήρι...Σαν άνθρωπος.



Κι η αλήθεια είναι ότι ο Νάντο μου, δεν ήξερε ότι ήταν σκύλος....


Θυμάμαι πως μια κολητή μου φίλη, κάποτε με ρώτησε από που βγαίνει το Nando, της είπα από το Fernando και μου είπε είναι ο μόνος σκύλος που ξέρει που έχει υποκοριστικό σαν άνθρωπος.Της απάντησα ρωτώντας την, αν έχει αναρωτηθεί ποτέ κάτι παρόμοιο για όνομα κάποιου άλλου σκύλου...γελάσαμε κι οι δυό γιατί η αλήθεια είναι ότι και οι δικοί μου αγαπημένοι φίλοι είχαν την ίδια αίσθηση ότι ο Νάντο είχε γίνει άνθρωπος...

Μετά την εγχείρηση περάσαμε έτσι όπως το ονειρευόμουν, ένα υπέροχο καλοκαίρι.
Η ζωή του πήρε μια παράταση 6 μηνών. Έξι υπέροχοι μήνες.Τι τυχεροί που ήμασταν.



Ανάρρωσε πλήρως, έγινε περδίκι, άρχισε πάλι να χοροπηδάει, να τρέχει, να τρώει.






Εγινε ο παλιός του εαυτός....


Πηγαίναμε βόλτες, κάναμε μπάνια, εξερευνήσεις, περιπάτους...τον πήγα σε όλα τα μέρη που αγάπησε, στη θάλασσα, στις αμμουδιές του τις λατρεμένες. Έφαγε όλα τα απαγορευμένα, από παγωτά μέχρι σουβλάκια... Τον άφησα να μασουλίσει τα γάντια του κήπου και τις σαγιονάρες και να σκάψει μέσα στα λουλούδια....




κι ήρθε ένα γλυκό φθινόπωρο κι άρχισε σιγά σιγά και πάλι να φαίνεται η φθορά....κουραζόταν πολύ γρήγορα, κοιμόταν πολλές ώρες...



Θυμάμαι που πήγαινα στο ζεστό του σπιτάκι που κοιμόταν κουλουριασμένος και τον χάιδευα ώρες και του μιλούσα κι έλεγα το όνομα του..κι άκουγα πάντα τακ τακ τακ, μέσα στο σκοτάδι..

Ετσι απλά, ήρθε η τελευταία μας βραδιά  κι ήταν συγκλονιστική. Σάββατο βράδυ.
 

Το ένιωθα ότι τελείωνε. Εκείνο το βράδυ αποφάσισα να κοιμηθώ στο σαλόνι.Μα ήταν αδύνατο να γίνει αυτό.όλη την νύχτα προσπαθούσα να του δίνω νερό με τη σύριγγα, να τον κρατάω ζεστό, να είμαι μαζί του.Ξάπλωσα στο πάτωμα και τον είχα αγκαλιά και του μιλούσα και του τραγουδούσα, κάποια στιγμή θυμάμαι πως άρχισε να ουρλιάζει σιγανά, σαν λυγμός, σαν κλαψούρισμα...σαν παράπονο!! Ήμασταν έτσι αγκαλιά όλη τη νύχτα. Κι εγώ άγρυπνη δίπλα του, μην φύγει κι είναι μόνος.

Ήταν μια μεγάλη μεγάλη νύχτα κι είμαι ευγνώμων που την έζησα.... Στις 8 το πρωί μιλήσαμε με τον κτηνίατρο και τον πήγα. Μου είπε πω είναι θέμα χρόνου και καλύτερα να τον "κοιμίσουμε" γιατί έκανε πια σπασμούς κι ήταν κρίμα να συνεχίσει να βασανίζεται. Τόσο  δύσκολη, τόσο σκληρή  απόφαση...Εγώ που πάντα τον φρόντιζα, που ήμουν η "μαμά"του, εγώ που είχα την ευθύνη του να τον προστατεύω όλα αυτά τα χρόνια, μην πάθει κακό...εγώ έπερεπε να αποφασίσω για το τέλος του!!
 

Πόσο σκληρό...Αποφάσισα λοιπόν αφού έτσι έπρεπε κι είπα πως οτι και να γινόταν  θα ήμουν μαζί του. Μαζί του!Μέχρι τέλους..

Θυμάμαι που τον χάιδευα και του ψιθύριζα "φίλε μου, φίλε μου, φίλε μου"...Δεν υπήρχε πια τακ τακ τακ...Σιωπή...εκείνη η πελώρια καρδιά σταμάτησε για πάντα.

Αγκαλιαστήκαμε με το γιατρό  και κλαίγαμε κι ύστερα τον πήρα κι ήταν τόσο ελαφρύς σαν πούπουλο....Κυριακή πρωί. Πήρα αγκαλιά τον νεκρό μου φίλο και πήγα σπίτι.


Τα παιδιά με περίμεναν στην πόρτα ξαφνιασμένα, ρωτούσαν τι έγινε τι έγινε...θυμάμαι που ήμουν σιωπηλή και θυμάμαι τον Άρη τον άλλο σκύλο μας, να με κοιτάζει από μακριά χωρίς να ζυγώνει καθόλου και θυμάμαι πως είδα για πρώτη φορά στη ζωή μου τον σύντροφο μου να κλαίει...

Τον χτένισα, τον βούρτσισα καλά καλά, του τραγούδησα. Αφησα τα χέρια μου να μαζέψουν τη μνήμη του κορμιού του, που δεν θα χάιδευα ποτέ ξανά,τον αποχαιρέτησα κι ύστερα τον τύλιξα στη ζεστή του κουβερτούλα και τον τακτοποίησα όμορφα...Ο φίλος μου!

Ξημέρωσε η μέρα που δεν θα ξανάλεγα το όνομα του, δεν θα άκουγα ποτέ ξανα το γάβγισμα του, δεν θα τον ξανάβλεπα...Ήταν σαν να παρέλυσα, δεν μπορούσα να σκεφτώ, να μιλήσω!


Φτιάξαμε με τα παιδιά ένα όμορφο μέρος για εκείνον, στην άκρη του κήπου. Εγραψα σε μια πέτρα "Αιώνιος Φίλος".




Φυτέψαμε κυκλάμινα που αγαπώ πολύ κι εκείνοι του έγραφαν γράμματα και του ζωγράφισαν ζωγραφιές. Μας έστειλαν ζωγραφιές και οι φίλοι των παιδιών που τον ήξεραν γατί ήταν πολύ δημοφιλής. Κι ο Άγγελος είχε γίνει πολύ δημοφιλής επειδή πέθανε ο σκύλος του και κάθε μέρα έβαζε τους φίλους του να γράφουν γράμματα...




Ο Άρης για τρεις ημέρες κοιμόταν πάνω από το φρεσκοσκαμμένο χώμα, μετά έφυγε από εκεί και δεν ξαναζύγωσε το μέρος που είναι θαμμένος ο φίλος του, σαν να πήρε την απόφαση οτι δεν θα ξαναγυρίσει...

 


Ο Νάντο έφυγε και ακόμη μου φαίνεται σαν ψέμα. Εχουμε κι άλλα σκυλιά μα ζουν στην αυλή κι είναι της οικογένειας.

Ο Νάντο ήταν δικός μου κι ήμουν δική του. Ημασταν σύντροφοι.


Μου λείπει πολύ και στην αρχή το πιο δύσκολο ήταν οι μοναχικές βόλτες. Εκείνα τα βηματάκια γύρω μου, που δεν ακούγονταν πια. Ο σύντροφος στη σιωπή, έτσι τον έλεγα.


Καθόμουν κι εκείνος καθόταν δίπλα μου, ακουμπούσε το κεφάλι του στα πόδια μου, κουνιόμουν και σήκωνε το κεφάλι, με κοίταζε στα μάτια και ήξερε, χωρίς να μιλάμε...

Δεν ήταν απλά ένας σκύλος, ήταν το σύμβολο ενός κύκλου που έκλεισε. Η ξεγνοιασιά μιας νιότης που πέρασε. Χρόνια ανέμελα, παλαβά, γεμάτα φίλους και γλέντια και ταξίδια....κι ο Νάντο μέσα σε όλα αυτά κομμάτι αναπόσπαστο της παρέας...της ζωής!
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα μάτια του, τα μεγάλα υγρά μάτια...ιδιαίτερα τη στιγμή που κοίταζε το παγωτό μου...σε κάθε σκύλο βλέπω τα μάτια του.

Πέρσυ το καλοκαίρι στη θάλασσα ήταν ένα σκυλί που του έμοιαζε τόσο που νόμισα πως αν τον φωνάξω θα έρθει...μάζεψα τα πράγματα μου κι έφυγα!!

Τα παιδιά ακόμη μιλούν γι' αυτόν και συχνά τον μνημονεύουμε και γελάμε βλέποντας βίντεο με εκείνον να κάνει ένα σωρό τρελαμάρες! Ακόμη βρίσκω στο μέρος που είναι θαμένος κουκουνάρια που λάτρευε να κυνηγά, πέτρες ή κομένα λουλουδάκια, που τα  αφήνουν τα παιδιά για να του πουν ότι δεν τον ξέχασαν.

Θα τον θυμάμαι να τρέχει στους αμμόλοφους γρήγορος σαν τον άνεμο. Σαν μικρή κόκκινη φλόγα να κυνηγά χαμοπούλια, στον υδροβιότοπο και να χάνεται μέσα στις όχθες της λίμνης. Να πηδά με ορμή στη θάλασσα κολυμπώντας προς το μπαλάκι του και να χοροπηδάει στα αφρισμένα κύματα.


Θα τον θυμάμαι να κοιμάτε κουλουριασμένος  σε αμμουδιές αγαπημένες...


Ηρεμος κι ευτυχισμένος...


Υπάρχουν στιγμές που θέλω να φύγω.Να εξαφανιστώ από όλους για λίγο και το μόνο πλάσμα που θα  ήθελα κοντά μου είναι εκείνος...κανένας άλλος. Μόνο εκείνος, ο σύντροφος της σιωπής μου....

Μου λείπουν όλα μα πιο πολύ η συντροφικότητα αυτής της σχέσης, της σχέσης μας!
Κι όσο κι αν πόνεσα, δεν μετανιώνω ούτε στιγμή που μπήκε στη ζωή μου το υπέροχο αυτό πλάσμα, ο μικρός δάσκαλος, που μου έμαθε πολλά μα το πιο σημαντικό, τι σημαίνει αγάπη. Δίχως όρια, δίχως αντάλλαγμα, δίχως  εξηγήσεις, δίχως αυριο....Μόνο το τώρα και η απλή καθαρή, βαθιά αγάπη του!!!

Αγαπημένε μου...αγοράκι μου...

 

kapaworld.blogspot.com

30 σχόλια:

  1. Τι τρυφερό! Τι υπέροχο μνημόσυνο αγάπης σ' έναν λατρεμένο φίλο και σύντροφο! Τι ευαίσθητη και πλούσια καρδιά έχεις, άγνωστή μου φίλη! Έχεις την αγάπη και την εκτίμησή μου! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έκλαψα πολύ με την αφιέρωσή σου, γιατί αυτά τα αισθήματα τα γνωρίζω πρώτο χέρι, 21 Νοεμβρίου 2005 έκανα το ίδιο και σχεδόν μετά από 14 χρόνια. Μου λειπει και δεν ξεχνιέται αυτή η δύναμη της αγάπης. Έχω χάσει ανθρώπους αλλά ο πόνος για το σκυλάκι μου είναι πολύ πιο δυνατός.
    Να ζεις καλά με την οικογένειά σου και ευχομαι κάποια μέρα να βρεις τέτοια αγάπη ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω λόγια να σου πω πόσο άγγιξες την καρδιά μου...Χαίρομαι για σένα που έζησες τέτοιες όμορφες συγκλονιστικές στιγμές με το φιλαράκο σου. Να είσαι πάντα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΚΛΑΨΑ ΠΟΛΥ... ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 15 ΧΡΟΝΩΝ , ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΡΑΚΤΗ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΚΑΛΑ, ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ, ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΝΟΜΙΖΩ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΖΗΣΕΙ,ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ..ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΗ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΙ..ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΓΑΠΗ, ΛΙΓΟΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ, ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΖΗΣΕΙ.
    ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΗΣ ΟΥΡΑΣ ...ΛΕΕΙ... ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ.
    ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ, ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΣΤΙΓΜΗ, ΘΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΘΥΜΙΖΟΥΝΕ. ΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ, ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ,ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΦΙΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΚΛΑΨΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ..
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΣΟΥ..ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ..ΛΟΓΙΑ ΨΥΧΗΣ!ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ..
    ΜΕΓΛΟ Κ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΑΓΑΠΗ ΣΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Κ ΠΙΟ ΠΙΣΤΟ ΜΑΣ ΦΙΛΟ! ΑΙΩΝΙΟ Κ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ..ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΡΔΙΑ.ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΖΩΟΥ! ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με έκανες και έκλαψα πολύ.. θυμήθηκα τη Μάντυ μου..το κορίτσι μου... τη δική μου αγάπη.. 16 χρόνια έζησα μαζί της...μακάρι να ζούσαν περισσότερο........η πιο αληθινή αγάπη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. agaphth mou filh EKLAPSA POLU AKOMH SPARAZO EIXA KAI EGO MIA LASSY KAI ENA CHOW CHOW KAI PE8ANAN KAI TA DUO STHN AGALIA MOU.THN LASY MOU THN EIXA 5 XRONIA KAI PE8ANE APO SUPSAIMIA POU EIXAN PE8ANEI TA MORA STHN KOILIA THS KAI THN EIXA PAEI SE KTHNHATRO KAI THS EKANE KA8ARISMO ALLA META APO 16 MERES 8ERAPEIAS PE8ANE ENO EGO DOULEUA KAI DEN THN PROLABA.THN EBALE O ANTRAS MOU SE MIA KOUBERTA THN EKANE MPANIO KAI ME PERIMENE STHN STASH TOU LEOFOREIOU POU DOULEUA SE KSENODOXEIO TOTE.HR8E ME MATIA KOKINA APO TO KLAMA KAI EGO ELIONA APO AGONIA NA FTASO STO SPITI NA PARO AGALIA THN LASY MOU..TON BLEPO APO TO PARA8URO TOU LEOFOREIOU ME MATIA KLAMENA KAI TA PODIA MOU PARALUSAN .KATALABA POS H LASY MOU EIXE FYGEI..MOLIS KATEBHKA ME PHRE AGALIA KAI MOU EIPE....KSEKOURASTHKE H LASY MAS...EGO SPARAKSA EKEI STHN MESH TOU DROMOU XORIS NA ME NOIAZEI POIOS ME KOITOUSE KAI POIOS ME AKOUGE..HR8A SPITI KAI ETREKSA STO DOMATIO POU THN EIXE ETOIMASEI MEXRI NA ER8O NA THN DO KI EGO..ETREKSA ANOIKSA THN KOUBERTA KAI THN PHRA AGALIA..APSUXH XORIS PALMO XORIS NA MOU KOUNAEI THN OURA THS...EKLAPSA POLU.EKLAPSA THN FILH MOU THN KOLHTH MOU GIATI HTAN PANTA DIPLA MOU..THN PHRAME MAZI AGALIA KAI THN 8APSAME SE ENA DENTRO KATO STHN GEITONIA MAS EKEI POU THS ARESE NA KA8ETAI TA MESHMERIA...AKOMH META APO 17 XRONIA POU EXEI FYGEI THN 8UMAMAI KAI KLAIO...META PHRAME ENA MORO CHOW CHOW..TO MEGALOSAME SAN MORO MAS.DEN EIXAME PAIDIA AKOMH HMASTAN ARABONIASMENOI..O ANTRAS MOU AROSTHSE APO KARKINO KAI THN HMERA POU EFYGE APO THN ZOH O KEFALAS MAS TO CHOW CHOW 8 XRONON TOTE EKLAIGE 3 MERES PRIN..THN HMERA THS KHDEIAS HTAN DIPLA STO KOUTI TOU FERETROU KAI EKLAIGE..OSOI HTAN EDO STHN KHDEIA EKLAIGAN KAI ME TO SKULI PERA APO TON SUZYGO MOU..STA EPOMENA DUO XRONIA O GIOS MOU PHGAINE SXOLEIO.O KEFALAS MAS KA8E MERA STIS DYO TO MESHMERI EKSAFANIZOTAN.PHGAINE TETARTH TAKSH..TON EXANA KAI PHGAINE NA FEREI TON MIKRO APO TO SXOLEIO.TON EBLEPE O GIOS MOU EKSO APO THN TAKSH TOU MISH ORA NORITERA KAI TON PERIMENE KOUNONTAS THN OURA TOU.SIGA SIGA ERXONTAN MAZI SPITI SAN NA HTAN KOLHTOI..KA8E MERA GINOTAN TO IDIO GIA 2 AKOMH XRONIA..KAPOIA MERA O KEFALAS MOU AROSTHSE APO GHRATIA.TON PHGA STON GIATRO FARMAKA KAI ENESEIS..OMOS DEN H8ELE KANENAN NA TOU KANEI ENESH..EMA8A ANAGASTIKA NA TOU KANO EGO TIS ENESEIS TOU.TA TELEUTAIA TOU 3 BRADIA TA PERASAME AGALIA STHN BERANTA MOU POU XAROPALEUE..H8ELE NA EINAI EKEI KSAPLOMENOS SE MIA KOUBERTA POU TOU EIXA GIATI EIXE DROSIA.MPHKA LIGO TA KSHMEROMATA THS TRITHS MERAS MESA NA KANO MPANIO KAI NA KANO ENA KAFE KAI META POU BGHKA TON BRHKA PE8AMENO STO KATOFLI THS PORTAS..DEN PROLABE NA MPEI MESA NA ME BREI.TON 8APSAME KAI AUTON KONTA STHN LASY MOU..O GIOS MOU EINAI 3 XRONIA TORA POU EXEI FYGEI O KEFALAS MAS KAI AKOMH KLAIEI..TORA EXO 2 KHNYGETIKA ZEYGARI ENA MAURO KAI ENA KAFE...THN RIA KAI TON REX KAI ENA GRIFON THN XIONOMPALA KAI ENA KANIS THN KONTH MOU ETSI THS KOLHSE TELIKA..TA LATREUOUME KAI TA 4.MAS XARIZOUN STIGMES MONADIKES.ENO EXOUME 4 SKILAKIA H APOUSIA TOU KEFALA DEN 8A ANTIKATASTA8EI POTE ..TA AGAPAME POLU TA FRONTIZOUME OSO TOUS AKSIZEI KAI NA DEITE POSH AGAPH DINOUN SAN ANTALAGMA GIA TIS FRONTIDES AYTES.FILH MOU KALH LUPAMAI GIA TO SKULAKI SOU ALH8EIA.MOU KSUPNHSES ANAMNHSEIS ME TA DUO SKILIA POU EXASA..EKLAPSA KAI KLAIO POLU.SOU EUXOMAI NA 8UMASAI POLU GIA PANTA AUTHN THN PSUXOULA POU SE LATREPSE KAI NA EXEIS THN YGEIA SOU NA MEGALOSEIS KIALLA SKILAKIA..NA TOUS DOSEIS THN AGAPH SOU KAI NA TA KANEIS KAI AYTA EUTHXHSMENA OPOS THN SKULITSA POU EXASES...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...ΕΚΛΑΨΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ....ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΛΟΓΙΑ...ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ....ΤΑ ΝΙΩΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ....ΚΙ ΑΣ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ....ΚΙ ΑΣ ΤΣΑΝΤΙΖΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ....ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ,ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ, ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ....ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΖΩΗ..ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ...ΟΙ ΖΩΕΣ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΣΜΙΞΟΥΝ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ....ΟΧΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ..ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΜΟΝΗ...ΓΡΑΦΕΙ ΚΙ Ο ΕΚΤΟΡΙΚΟΣ ΜΟΥ ΜΑΖΙ.....ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΤΟΥΣΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ..ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ ΠΟΥ ΚΛΑΙΩ ΚΑΙ ΓΛΥΦΕΙ ΤΑ ΔΑΚΡΙΑ ΜΟΥ.....ΣΥΜΦΩΝΕΙ.....ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΡΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΔΥΝΑΜΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ.....ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΑΝΤΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πονεμένη ιστορία, κι όμως, γεμάτη από αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω λόγια.....μόνο αισθήματα σεβασμού για τον ύμνο στον μικρό μας φίλο.......άγγιξες τις ψυχές μας.......να΄σαι καλά..........Ρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. είχα πολύ καιρό να κλάψω με δάκρυα σπαρακτικά,με τα χέρια να καλύπτουν το πρόσωπο και γω να μη μπορώ να σταματήσω...ήταν λυτρωτικό!Σ'ευχαριστώ που με έκανες να νιώσω τόσο περήφανη για το ''καλό'' είδος των ανθρώπων,σέυχαριστώ που αναπτέρωσες το ηθικό μου να μη σταματήσω να παλεύω για τα ζώα γιατί είναι τα μόνα πλάσματα που μας φέρνουν σε τόσο υψηλά επίπεδα συναισθηματισμού και ''καθαρής'' αγάπης.Ο Nando είναι το πλασματάκι που θα σε περιμένει για πάντα και θα σε υποδεχτεί σε κάποια στιγμή στον αληθινό πλέον κόσμο και τότε θα νιώσεις τέτοια ευτυχία που δε θα θυμάσαι τίποτε απο τον πόνο που βίωσες τώρα.Θα μου επιτρέψεις λοιπόν να σου αφιερώσω το παρακάτω: http://www.youtube.com/watch?v=CYonzhFT_z4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγω δεν εχω σκυλο (σκεφτομαι να παρω ομως) για να ζησω ολες αυτες τις υπεροχες στιγμες που εζησες εσυ!Επισης μπορει να μην εχω σκυλο αλλα αυτα που εγραψες ειναι τοσο εντονα και σε ενιωσα....μας συγκινησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαιρετικά συγκινητική ιστορία, γεμάτη αγάπη, ευαισθησία και όμορφες στιγμές!
    Είσαι πολύ τυχερή που έζησες αυτές τις στιγμές με τον μικρό σου φίλο, με τόση ένταση, διάρκεια και υπέρμετρη αφοσίωση εκατέρωθεν!!
    Κράτησε τις στιγμές που σου χάρισε καλά φυλαγμένες γιατί ήταν γεμάτες από ατόφια αγάπη.
    Δυστυχώς όμως τις δύσκολες ώρες σου, τις ολότελα δικές σου, πάντα θα σου λείπει ο σύντροφος της σιωπής σου...
    Τότε, απλά χαμογέλα και κοίτα ψηλά..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημενη μου, τα λόγια σου μίλησαν στην καρδιά μου, νάξερες πόσο σε νοιώθω και πόσο έχω πονέσει την ώρα αυτή του αποχωρισμού...Τα είπες όλα, δεν υπάρχει ούτε ένα κόμμα να προσθέσω, και έχεις δίκιο σε όλα , σε καταλαβαίνω, σε πονώ, κάτι υπάρχει σε αυτήν την αγάπη που είναι αναντικατάστατο, δεν θα προσπαθήσω να σου πώ οτι υπάρχουν άλλα πιό σημαντικά, δεν έχει σκοπό. Να θυμάσαι μόνο οτι ήσουν τυχερή που το έζησες αλλά σίγουρα ήταν κι αυτός πολύ τυχερός που σε γνώρισε. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν μπορω να σταματησω να κλαιω,εχω μια σκυλιτσα 16 μηνων που βρηκα σε ενα καδο απορριματων,και παο τωρα πολλες στιγμες φοβαμαι,και κλαιω για το ποσο μονη θα μεινω οταν ερθει η στιγμη να ''φυγει''ποσα πραγματα σου χαριζουν αυτες οι λουτρινες μπαλιτσες...σε ποσα θεματα σοβαρα πολυ σοβαρα που μεχρι να την αποκτησω δεν εβρισκα λυση με βοηθησε η Συλβα ,μου,και μονο της οπλο την αγαπη.αξιζει φιλοι μου,αξιζει να ζησουμε μαζι τους οσα χρονια μας δοθουν αξιζει μονο και μονο για να καταλαβουμε τι σημαινει,αγαπω και...μοιραζομαι,υπεροχη ιστορια,υπεροχα λογια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν υπαρχει νομιζω καποιος που να μην συγκινηθηκε αληθινα απο αυτο που διαβασε...Ολοι μας θυμηθηκαμε τις δικες μας ιστοριες κι ολοι μας καταλαβαμε ακριβως τι ειναι να χανεις το συντροφακι σου...Εγω λιγο παραπανω γιατι το 1994 που απεκτησα το πρωτο μου σκυλακι που λεγοτανε Ναντο (απο το Fernando) και τον ειχα ονομασει ετσι εξαιτιας μιας ταινιας που ειχα δει εκεινη την εποχη και μου εδειξε πως με θεληση και πιστη μπορεις να επιβιωσεις ακομη και στα χειροτερα σεναρια της ζωης..Κι επειδη και ο δικος μου Ναντο παλεψε για να κατακτησει την ζωη του ειχα σκεφτει να του δωσω αυτο το ονομα...Με συγκινησες πολυ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 27 Ιανουαρίου 2007. Αξέχαστη μέρα. Η ημέρα που έφυγε ο δικός μου φίλος σε ηλικία 13 ετών, μετά από δυο μερόνυχτα που δεν σηκώθηκα κι εγω από το πάτωμα δίπλα του. Δεν κοιμόμουν απλά στο σαλόνι, κοιμόμουν στο πάτωμα μαζί του σκεπασμένη με την ίδια κουβέρτα που σκέπαζα κι εκείνον. Συναντηθήκαμε όταν ηταν 3 μηνών κι εγω 25 ετών. Μεγαλώσαμε μαζί. Οπως εσύ με τον Ναντο σου.
    Οταν του έλεγα ''που ειναι η μαμά'' έκανε σαν τρελός. ''Μαμά'' γι αυτόν ήταν η δική μου μαμά, η γιαγιά του, που τον κακομάθαινε, του έδινε σοκολάτα και παγωτό στα κρυφά. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο μου στάθηκε όταν την εχασα. Μου στάθηκε περισσότερο από οποιονδήποτε άνθρωπο. Από εκείνη την ημέρα, δυο φορες τόλμησα να του πω ''που ειναι η μαμά'' κι εκείνος γύρισε θλιμμενος το βλέμμα του από την αλλη σα να μου ελεγε ''μη μου λες που ειναι η μαμα, αφού δεν θα τη ξαναδούμε, μη μου τη θυμίζεις.''
    Οποιος εχει αγαπήσει κι εχει αγαπηθεί από σκύλο, μ αυτό το κομμάτι σου έκλαψε με λυγμούς, με πόνο στο στήθος αλλά και με ευτυχία γιατί είχε την τύχη να γνωρίσει αυτό το κομμάτι της καρδιάς του.
    Εχω τρία σκυλιά τωρα, κι εναν φιλοξενούμενο, το όλον... τέσσερα. Τα λατρεύω. Ποτέ, κανένα σκυλί στον πλανήτη δεν θα γίνει αυτό που ήταν το Σκυλί Μου...
    Είμαι σίγουρη ότι θα με περιμένει στην Αλλη Πλευρά κι εύχομαι να είναι μαζί με τη γιαγιά του.

    υγ. όταν έκλεισε τα ματάκια του είχα κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα... μάζεψα στις παλάμες μου τη μνήμη του κορμιού του. Χάίδεψα τη γούνα και τις αυτάρες του που ακόμα και τότε στέκονταν αγέρωχα όρθιες. Εκανα μεγάλη προσπάθεια για να μη με δει να κλαίω... Έκλεισε τα μάτια του , μόνο όταν του είπα ΄΄Φύγε αγόρι μου, θα είμαι καλά εγώ''. Μόνο τότε έκλαψα... κι από τότε πολλές φορές. Πάντα θα μου λείπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τι να πω... ακομη κλαιω... μου θυμησες το υπεροχο κοκερακι που ειχα και νιωθω οτι το κενο δεν καλύπτεται απο κανεναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ...o Nando , ... ο Olympos,.. o Peritas ,... i Strata... , o Markos...., όλα καταπληκτικές ψυχές που μας περιμένουν "εκεί πάνω",
    να ξανανταμώσουμε... και θα τρέχουν μαζί μας σε καταπράσινα λιβάδια και θα μας κουνανε ξανα τις ουρές τους....
    θα μας γλύφουν τα πρόσωπα ... θα μπερδεύονται ανάμεσα απο τα πόδια μας... θα κάνουν σκανταλιές..σαν να μην
    χωρίσαμε ποτέ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ειχα πολυ καιρο να κλαψω ετσι !!! μπορει να σε νιωσει μονο οποιος εχει καρδια .... και αγαπα εξισου ανθρωπους και ζωα !!! σ'ευχαριστω κι'εγω γι'αυτες τις στιγμες ριγης και συγκινησης που μας χαρισες ολους εμας, τους φιλους των υπεροχων αυτων πλασματων !!! οσο υπαρχουν ακομα ΑΝΘΡΩΠΟΙ με αισθηματα σαν τα δικα σου , τοτε ο κοσμος μας ισως εχει μια ελπιδα .. εισαι ευλογημενη που το εζησες αυτο.... κρατα τις υπεροχες αυτες αναμνησεις καλα φυλαγμενες μεσα σου... γιατι εκεινες οι στιγμες που εζησες με τον Ναντο ειναι ΖΩΗ , ΑΓΑΠΗ , ΕΡΩΤΑΣ και τοσα αλλα που δεν μπορουμε να γραψουμε η' να πουμε... μονο να τις νοιωσουμε!!! να'σαι παντα καλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τόσο κλάμα δεν έχω ρίξει ούτε για άνθρωπο. Το τι μας έκανες, δε λέγεται... Έχω κι εγώ σκύλο ο οποίος είναι 13 χρόνων, ο Bruno μου, το Brunaki μου... Τον έχω από 40 ημερών... Τρέμω στην ιδέα που θα έρθει μια μέρα και θα φύγει για πάντα από τη ζωή μου αλλά ξέρω ότι δε θα φύγει ποτέ από την καρδιά μου... Ήταν πολύ συγκινητική η ιστορία σου... Την ένιωσα.. Να είσαι καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κλαιω και χαμογελαω ταυτοχρονα. Βιωσα κάτι ανάλογο με τον Noel μου που εφυγε στην αγκαλια μου ξημερωματα, αφου πρωτα περασαμε όλο το βραδυ αγκαλιασμενοι στο πατωμα. Ειμαι σιγουρη πως αυτη η αγαπη θα σ'ακολουθει παντου γιατι το αποτυπωμα απο τα πατουσακια του ειναι στην καρδια σου. Ετσι τουλαχιστον νιωθω εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σκεφτομαι και ελπιζω οτι και το δικο μου "ανθρωπακι "που δυστυχως εχασα μονο 4 χρονων απο ανιατη ασθενεια ειναι καπου εκει ψηλα και κυνηγαει πεταλουδες στα συννεφα ¨..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δεν θα μπορούσε να με εκφράσει καλύτερα κάποιο κείμενο.Πάνε 2,5 μήνες που έφυγε η κοκερίνα μας..η Ίρις μας...βλέποντας τις φώτο και διαβάζοντας το κείμενο ξαναβίωνα αυτά που πέρασα.. ξέρω πια πως ο πόνος της φυγής που μου κληροδότησε θα είναι για πάντα!Σαν να τα διηγήθηκα εγώ,απόλυτη αγάπη,συντροφικότητα,φιλία...το τάκ τακ της ουρίτσας....που σιώπησε για πάντα!έχω και άλλα σκυλιά...,μα ξέρω πως αυτό το απόλυτο δέσιμο δεν θα ξανάρθει!!"γλυκά μας ανθρωπάκια" να στε καλά εκεί ψηλά!!τιμή μας η φιλίας σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ακόμη δε μπορώ να συνέλθω από το κλάμμα. Μου ξύπνησες μνήμες που βρίσκονταν καιρό τώρα μέσα μου. Μου εξιστόρησες τη ζωή μου με τον Γκόρμπυ μου, ίδια τα πάντα ίδια. Και που έφευγε και μας έβρισκε και τα μπάνια στη θάλασσα και το αραλήκι σε αμμουδιές και βουνα και οι αρρώστιες του και η γέννηση των παιδιών μου...όλα με τα ίδια συναισθήματα! Σήμερα έχω την Ήρα μου ένα υπέροχο ημίαιμο flat coated retriever, όμως τον Γκόρμπυ μου δε τον ξεχνώ, είναι κομμάτι της ζωή μου και η θέση του στην καρδιά μου παραμένει και θα παραμένει για πάντα!σημείωση: Ακόμη κλαίω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε νιώθω απόλυτα φίλη μου!! Δεν αντέχετε ο χαμός τους!! Ήρα μου 18 χρόνια μαζί!! Μου λείπεις ακόμα!! 3 χρόνια που δεν σ έχω πια!! Την ημέρα που έμαθα ότι είμαι έγκυος εκείνη την ημέρα την έχασα!! :-( ένιωσα σαν να μου έλεγε"" τώρα δεν με χρειάζεσαι πια μπορώ να φύγω δεν σε αφήνω μόνη σου όμως έρχεται το παιδάκι σου!! "" :'(:'(:'(... Μου λείπει!!!! Ήρθε η Ναζουλα στην ζωή μας τώρα ένα αδέσποτο μικρό το οποίο αγαπώ αλλά η Ήρα πάντα θα είναι κάτι ξεχωριστό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τοσο συγκινητικό! Στα 40 μου και έχοντα ήδη 2 λατρεμενα παιδιά έκανα επιτέλους το όνειρο μου πραγματικότητα και απέκτησα έτσι ξαφνικά τον καλύτερο τον μοναδικό φίλο. Είναι μολις 2 ετών και σαν ανεμοστρόβιλος μου άλλαξε τη ζωή, τη γέμισε λες κ της έλειπε κάτι. Με γέμισε αυτοπεποίθηση κ μ έκανε πιο ψύχραιμη αλλά κ δυναμική. Είναι η σκιά μου, δίπλα μου σε κάθε βήμα.
    Μου πονάει η καρδιά κ το μυαλό στη σκέψη ότι κάποτε (ελπίζω σε πολλά χρόνια) θα έρθει κ η στιγμη του αγαπημένου μου Λεωνίδα...... <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld